اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 1423 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت کتاب اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی دکتر سیف در 315 اسلاید
قیمت : رایگان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت شرطی شدن و یادگیری
قیمت : 25,000 تومان
پاورپوینت حافظه و فراموشی
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت هوش و معرفی آزمون های سنجش هوش
پاورپوینت شخصیت
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت تعارض و ناکامی
پاورپوینت اختلال های رفتاری
پاورپوینت تعریف، تاریخچه و زمینه های مورد مطالعه در روان شناسی
مهارت حل مسئله(از مجموعه مهارت های زندگی برای بزرگسالان)
قیمت : 40,000 تومان
پاورپوینت دوره آموزشی چالش های خانواده و راهکارهای آن
پاورپوینت آسیب های خانواده از دیدگاه اسلام
پاورپوینت دوره آموزشی خودشناسی و شخصیت شناسی